Jdi na obsah Jdi na menu
 


O všem možném, hlavně o výcviku...

6. 1. 2009

Komentáře

Přehled komentářů

aaaaaa

(Jindra, 3. 3. 2009 19:08)

Dnes je to o sportovní než služební kynologii. Včem si vyniknul? To sem u toho asi nebyl.

Tart

(Péťa, 3. 3. 2009 18:39)

Nechci machrovat ale na grabu sem vloni docela vyniknul. Diváci dokonce i tleskali. A jakym způsobem sem vynik to určitě nikoho nezajímá. (doufam). A na zkoušku ipo pudu klidně zejtra, protože zkouška je od slova zkusit. Jinak nemam v úmyslu se někomu navážet do ipa je to prostě sport jako každej jinej jen mi přijde, že se snaží popřít původní účel psa- hlídače.

názor

(Iveta, 3. 3. 2009 18:00)

Myslím, že je jedno jestli někdo dělá tart,ipo nebo nzř.Měl by v tom co uznává nějakým způsobem vyniknout, aby mohl hodnotit ostatní zkoušky.

TART..Péťa

(Michal, 3. 3. 2009 12:49)

tak paráda ,když je to ,,básnička pro chudáčky ,,tak se vlastně můžeš přihlásit na IPOzkoušky,aby nás bylo víc a mohly se konat..zřejmě na to máš,když na to koukáš takhle(to neber ve zlém),.ale zkus IPO a pak hodnoť jaká je to básnička.myslím,že znás nemá nikdo takovou poslušnost,aby si mohl dovolit tohle říct.....

Odpověd

(Jindra, 3. 3. 2009 12:37)

Co chceš dělat za zkoušku??? Už by chtělo udělat zkoušku na pořádný body!!! Pravda v tartu se ti daří s odřenýma ušima, ale pes má na víc, ale chce to trénovat. ŽE???? Už by to chtělo v tartu vyhrát nějaký závod a mít pořádnou zkoušku, pane tarťáku. Nebudu se vracet k tomu, že pes měl začít s tartem (ano), ale ne Kristýna a Stožec později.

TART

(Péťa, 2. 3. 2009 21:31)

Pár prostorů mě taky napadlo a navíc tart je o praxi, takže kdekoliv. Tartovýmu psovi je to jedno to neni ňákej IPO chudáček kterej se učí poslušnost jak básničku.

Tart

(Jindra, 2. 3. 2009 18:06)

1)Sežeň aspoň 5 lidí - to problém asi nebude.
2)Prostor - možná bych o jednom věděl teď mě napadnul ale snaž se.

TART

(Péťa, 1. 3. 2009 20:32)

Ne že bych se chtěl opakovat, ale navrhnul bych ňákou tartovou zkoušku nebo závod. (samozřejmě u nás v Pyšelích)

Re: Úvod

(Míša S., 27. 2. 2009 9:02)

Hotovo... :-)

Úvod

(Jindra, 26. 2. 2009 21:41)

Prosím o změnu obrázku na úvodní straně. Děkuji.

poděkování za žebřík...

(Linda, 24. 2. 2009 19:48)

Děkuju, že se řešila a bude řešit moje stížnost kvůli žebříku ...moc se na ten novej těšim ;)... Čim dřív se totiž s pejsanama začne trénovat žebřík, tak tim ho pak zvládaj líp...

rozpis výcvikářů

(Iveta, 24. 2. 2009 14:55)

Ahoj Evo
Rozpis na březen a duben je od neděle vyvěšený na nástěnce.Tento víkend má výcvik v sobotu Hruška a v neděli Rezek

Re: Rozpis výcvikářů

(Míša S., 24. 2. 2009 8:53)

Evčo, nevím, jestli je už rozpis vyvěšený na nástěnce na cvičáku. Ale o víkendu se tam stavím a pak to sem dodám.

zkouška BH

(Katka M, 23. 2. 2009 20:42)

evo, mrkni sem ..... http://www.kynologie.cz/cks/rady/ZR_SchH-VPG_2006.05.10.pdf
více info tady ... http://www.kynologie.cz/cks/src/str6.htm

Rozpis výcvikářů

(Eva, 23. 2. 2009 20:09)

Ahojka, jen jsem se chtěla zeptat, jestli bude doplněn rozpis výcvikářů na březen...A pak ještě jeden dotaz...Ve kterým zkušebáku najdu zkoušku BH? Na www.cz-pes.cz je uvedeno, že je to podle Zkušebního řádu ČKNO, který prý ale platil jen do 31. 12. 2005..takže vůbec netušim, jak to tedy je. Děkuju za odpověď.

Pro závodníky a zkouškaře

(Jindra, 23. 2. 2009 11:45)

Někdo to třeba ví a někdo ne. Všechny zkušební řády naleznete na www.cz-pes.cz
Prosím naučte se zkoušku podle které se budete účastnit ať není ostuda. Děkuji.

Akce

(Jindra, 22. 2. 2009 16:15)

Dnes bylo výborem schváleno:
Velikonoční sranda závod pro členy zko Pyšely akorát změna datumu 11.4.2O09

Čarodejnice 30.4. 2009 - konání podle účasti

Zkouška IPO možný termín poslední víkend v květnu nebo první víkend v červnu. (záleží na účasti zko pyšely)

Zkouška NZŘ 18.4.2009

Zkouška MSKS (ZOP,ZPU1,ZPU2) 8.5.2009

Piškoty v kantýně zařízeny

Nácvikový žebřík pro štěňata se bude vyrábět


- účast můžete potvrdit na nástěnce -

Odpovědi

(Jindra, 20. 2. 2009 14:37)

Eva-Měnit prostory určitě, ale nemůžem zas tak často nejsou to prostory cvičáku. Jinak sehnat prostory není problém, ale muselo by se dojíždět a není to 5km.
Piškoty - souhlasím a připomenu kantýně.

Linda - žebřík souhlasím pro štěnata je na nic. Mám v plánu z jara to změnit. Jinak musíme dělat s čím je. Pro štěňata není ani dobrý,když se sundá ten velký.

Názory...

(Linda, 19. 2. 2009 22:18)

Jindro přeju brzký uzdravení a ať to bolí co nejmíň. Co se týče výcviku,tak já Alík i Yneček sme spokojený...:) Mě osobně se líbí nápad s plánováním zkoušek a přípravou na ně. Hodně to lidi motivuje nejen chodit na cvičák, ale taky trénovat doma (nebo aspoň mě :). Co se týče záporný kritiky, tak se mi nelíbí jedno a to je nácvikovej žebřík, kterej má uprostřed trubku a zbytečně tim mate psi a prodlužuje se nácvik. Vím, že jde žebříky přendat z velkeho, ale je to dost pracný... :(

Eva

(názor na výcvik, 19. 2. 2009 20:45)

Takže, když jsme u toho... :) takový výcviky, jaký jsou poslední dobou, se mi líběj. Chtělo by v tom pokračovat i dál, nejen při přípravě na zkoušky a závody. Myslím tím víc tahat makety ven ze cvičáku, na pole, na louky. Prostě obrany, koneckonců i ta poslušnost v jiném, rušnějším prostředí. Takovýhle zpestření určo nebude na škodu, jen ať si pejsové zvykají ;o)
Při poslušnosti bych uvítala víc zařadit takový to indi-vindi, mezi klasickou řadu. Myslím, že se pak výcvikář může líp soustředit na korekci chyb u každého zvlášť.
Taky se mi na nedělní řadě líbil nápad s hrou upřostřed poslušnosti (když se střílelo). Na Rasťovi bylo hodně vidět, jak ho ta hra uvolnila, a on se potom mnohem víc začal soustředil zase na výcvik. I při dýl trvající poslušnosti se tak neunavil a hezky pracoval. Tak si myslím, že takovýhle malý odreagování během výcviku by mohlo pomoct pejsanům soustředit se i na delší dobu...
No, a ten nápad s tím prodejem piškotků v kantýně je výbornej, ale hlavně aby se brzy zrealizoval, protože (určitě nejen nám) občas dojdou pamlsky, a není čím odměňovat. A to hlavně v případě, že výcvik má Míša ;o)
Takhle akční výcviky jsou ale moc fajn, jen by to chtělo, aby v případě, že zrovna nemá výcvik Jindra, Michal, Yvet, nebo p. Hruška, nebyly výcviky braný tak "volně". Nemyslím tím, že by všichni výcvikáři měli cvičit podle jedné jediné "osnovy" nebo způsobu ; různorodost a pestrost musí být. Jen si myslím, že by výcvik všichni měli brát na stejnou váhu, a to né lehkou...Doufám, že tohle moje dlouhatánský psaní bude pochopeno, a nikoho se jím nedotknu...:)
Tolik moje postřehy.


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36

následující »



 

 

Kontakt

ZKO Pyšely

200 m za obcí Pyšely - Nová Ves, směr Senohraby
okres Benešov

777 890 896 - V. Zlesák, předseda

predseda@zko-pysely.cz